Od 9:45 do 10:15 jsem měli oficiální trénink, kluci z Polska nám pomohli s pískáním na bázi B a Michal Salamon nám modely vrhal :) Martin letěl v prvním tréninku 45 průletů, ale bázoměřič asi lehce spal, takže Martin zalétával poměrně dost za bázi B. V druhém kole letěl Martin opět 45 průletů, nyní snad již dobře odměřených. Jarda dal jenom jeden tréninkový let, jelikož je přetrénovaný, a letěl bezchybným výkonem 40 průletů. Doufejme, že mu to vydrží i do soutěže. Já jsem letěl v prvním tréninku 49 průletů, což je můj osobní rekord. Termika fungovala velmi dobře, letadlo nechtělo vůbec brzdit :) V dalším kole jsem letěl 44 průletů a dostal jsem se nohama zase na zem. Zajímavé bylo, že na 49 průletů byl trochu problém naletěl 10 minut a se 44 kusy to nechtělo padat ani málo. Nyní čekáme na přejímku modelů, která bude v 13:50 a v 15:00 půjdeme pomoci klukům z Polska při tréninku. Že bych jim to na oplátku pískal jako oni Martinovi? :))

 
Přejímka modelů proběhla bez problémů. U mě nikdo ani nekontroloval velikost licenčního čísla, správnost vyplněných údajů atd. Pouze byla změřena hmotnost baterie, modelu a kontrola označení oddělitelných součástí modelu. Po přejímce jsme lehce kecali se Sergeyem Sabakinem, který vyrábí modely Avionik. Pracuje ve výzkumném leteckém ústavu v Dubně, kde je dalších 2000 firem, takže zde rozhodně neuslyšíte, že něco nejde :)

 
V podvečer nás navštívil bývalý F5B guru Tomáš Vítek, a hned jsme ho zapojili do práce a posadili na bázi B. Holt je nás tu málo, tak se musí využít každý :)

 
Následoval večerní meeting team managerů, kde se řešili věci ohledně organizace jednotlivých závodů. Více se k tomu nebudu vyjadřovat, abych neporušil nové pravidlo ohledně "fair play". Hlavním výsledkem bylo získání startovních pozic. Jarda jde devátý, já jdu čtyřicátý a Martin jako poslední, tedy čtyřicátý šestý. Následné startovní pozice budou vždy začínat posledním v celkovém průběžném pořadí. Na štěstí není možné aby z jednoho teamu startovali závodníci za sebou, minimální rozestup bude 3 startovní pozice v jednom teamu. To mě osobně velim potěšilo, protože budeme mít více času se připravit na let :)
imgimgimgimgimgimgimgimgimgimgOd 9:4